Wie is er nou gek?!
1 september 2016Wie zitten er nu echt aan de top van de piramide?
1 september 2016Update 21-3-2019: Onderstaand artikel over de Anunnaki is inmiddels 6 jaar oud. Voor een recente uitleg in videovorm over de Anunnaki, hun agenda, ware aard, en rol in het heden en nabije toekomst hier op Aarde verwijs ik naar mijn video genaamd ‘Anunnaki, onze goden?’
De Annunaki. Het is een onderwerp wat ik tot nu toe links heb laten liggen. Ik heb het altijd een wazig verhaal gevonden, en ik weet dat we oneindig zijn. Altijd al geweest zijn, en altijd zullen zijn. We hebben geen schepper(s). Toch is dat nu precies wat de Annunaki en hun ‘boodschappers’ wel verkondigen. Zij zeggen onze scheppers te zijn. Lariekoek. Dat gaat er bij mij niet in. In de afgelopen week kreeg ik echter zoveel informatie tot mij over dit onderwerp, zoveel nieuwe ontbrekende puzzelstukjes, dat ik mij genoodzaakt voel om één keer en dan niet meer te schrijven over dit onderwerp. Ik heb inmiddels zo’n helder beeld van de agenda van deze wezens, en hun trouwe clan volgers en boodschappers, dat ik dat vandaag met jullie wil delen.
De informatie die ik in dit artikel gebruik komt van een aantal bronnen. De belangrijkste bron is mijn eigen innerlijke weten van zaken. Daarnaast gebruik ik informatie die ik verkregen heb van verschillende Klokkenluiders die in het geheime ruimte programma gewerkt hebben, en te maken hebben gehad met deze wezens.
Deze week kreeg ik mail contact met Evert Jan Poorterman. Hij mailde mij over een ander onderwerp, en stelde zichzelf voor als één van de grootste Annunaki experts van de wereld. Volgens eigen zeggen is Evert Jan al langer met de materie bezig dan het gros van de overige experts. Zo was hij eerder met zijn theorie dan bijvoorbeeld een Zecharia Sitchin. Door gericht vragen te stellen heb ik een redelijk beeld gekregen van de zienswijze van Evert Jan Poorterman. Hij draagt een schat aan informatie bij zich over het onderwerp ‘Annunaki’.
Het verhaal werd voor mij compleet nadat ik van een bevriende collega webmaster vernam dat hij in contact stond met iemand(en) die zich uitgaven als de boodschappers van de Annunaki op Aarde. Gretig nam ik ook deze informatie tot mij. En ik stond versteld. Deze boodschapper van de Annunaki op Aarde komt bijna tot exact hetzelfde eindplaatje als het over de Annunaki gaat als Evert Jan Poorterman. En dat vond ik eerst vreemd, maar later niet meer, omdat Evert Jan zijn kennis heeft uit boeken, en van andere experts. Het tastbare dus. De boodschapper van de Annunaki heeft zijn kennis uit de lucht. Dat wil zeggen, waarschijnlijk heeft hij zijn pijnappelklier zo wagenwijd open gezet, dat de informatie zo uit de ‘lucht’ in zijn hersens terecht kwam. Normaal heb ik daar niet zo veel mee, want de Matrix kan van alles in je hoofd stoppen qua informatie die niet van jou is, en die nergens op slaat, maar in dit geval was het voor mij anders. Want de dingen die hij beweert, kunnen zich in de nabije toekomst maar al te goed gaan afspelen hier op Aarde. En dat zegt mijn innerlijk weten.
Het onderwerp ‘Annunaki’ is een hot topic op dit moment binnen de alternatieve media. Zowel via de spirituele kant wordt je er mee gebombardeerd, als ook vanuit de ‘wetenschappelijke’ hoek. En alle stromingen komen tot dezelfde eindconclusie. De Annunaki zijn onze scheppers, en zij komen ons nu binnenkort ophalen om ons te redden van de Aarde. Want de Aarde zal vergaan (visie Evert Jan Poorterman) of de Aarde zal gaan transformeren en daar moeten wij gered van gaan worden (visie spirituele boodschappers).
De Annunaki, wie zijn dat dan?
Voor diegenen die niet weten wat de Annunaki zeggen te zijn, volgt hier een korte uitleg. Deze informatie heb ik van de heer Poorterman, en een beetje van Sitchin. Het heeft een nogal hoog sprookjes gehalte. En dat komt omdat ‘men’ deze kennis niet vanuit een innerlijk weten heeft verkregen, maar vanuit een ‘intellectueel’ weten. Opgedaan uit boeken, geschriften en uit kleitabletten. Door anderen geschreven of gegraveerd.
Men neemt de kleitabletten die gevonden zijn in Irak, het vroegere Sumerie en Babylon, heel erg letterlijk. En houdt vervolgens niet de optie open, dat er met deze tabletten ‘geklooid’ kan zijn. Dat ze gemanipuleerd zijn om ons een bepaalde richting op te duwen. Persoonlijk vind ik dat nogal vreemd, maar ik ben deze mensen dankbaar dat ze het zo gedaan hebben, want het levert wel degelijk informatie op. Als je maar goed je filters gebruikt, en de propaganda en onzin weg kan filteren van de stukjes die er wel degelijk toe doen. Ik ga het hier dan ook niet hebben over witte ganzen met goden op hun rug die ritualistisch elk jaar op dezelfde dag roadtrips maken naar tempels en dergelijke. Ik voel dat er een hoop symbolisch is bedoeld. ‘Goden’ op witte zwanen’, lees ik meer als buitenaardse wannabee ‘goden’ die in ruimteschepen rondvliegen, of andere ‘kunstjes’ kenden, die de mens van toen niet konden thuisbrengen, en dus maar als witte gans opschreven. Dit even als voorbeeld.
Hoe ik het verhaal begrijp, vanuit Annunaki propaganda standpunt dus, is dat zij een astronauten volk waren – en zijn. Zij kwamen (volgens Poorterman) 445 duizend jaar geleden naar de Aarde gevlogen. Poorterman houdt twee opties open over waar ‘ze’ dan vandaan kwamen. De eerste is van een planeet in ons Zonnestelsel, en dat kan dan Nibiru zijn, maar het kan ook een andere planeet geweest zijn (bijvoorbeeld de restanten van de vernietigde planeet die nu de asteroïde gordel vormt). Zijn tweede optie is, dat zij uit de 6e dimensie komen. Lezers van deze website zullen weten dat, dat pure onzin is. Dat hoef ik niet verder meer uit te leggen. Dus dan komen ze van een andere planeet af. Laten we het daar op houden.
De Annunaki streken neer in de streek die we nu kennen als het huidige Irak. Ze settelden zich in de rivierdelta van de Eufraat en de Tigris. Want het gaat hier om een amfibische reptielen soort. Hagedissen dus. En dat was uiteraard een ideaal klimaat voor dit soort wezens. Lekker warm en vochtig zullen we maar zeggen. Sitchin zegt dat ze hier kwamen om goud te delven, om de atmosfeer van hun thuisplaneet Nibiru te herstellen. Poorterman houdt het op ertsen en mineralen die ze hier kwamen delven op Aarde. En dat gingen ze natuurlijk niet zelf doen. Waarom zouden ze ook? Men was namelijk meester in het genetisch manipuleren (fokken met andere woorden) van mens en dier. En dus kwam men op het briljante idee om hun DNA te mengen met dat van een aap.
De Annunaki op Aarde werden geleid door twee halfbroers. Enki, en Enlil. Enki was degene die zijn sperma doneerde en een vrouwtjes aap bezwangerde. Het resultaat was Adam. De eerste mens. Wees gerust, ook ik snap dit gedeelte niet, want hoe kan je een mens maken door geslachtsgemeenschap tussen een hagedis en een aap? Maar goed. Soms moet je even je sceptisch zijn laten varen voor het goede doel. Het vervolg laat zich raden, daarna moest er ook nog een vrouwelijke mens komen natuurlijk. Eva. Die werd uit een rib van Adam gecreëerd. Volgens het verhaal van Poorterman gaat het hier om ‘zwarte’ mensen. Want die waren geschikt om in ondraaglijke hitte onder de grond te werken in de mijnen. ‘Witte’ mensen waren er toen nog niet. Ja, de Annunaki zelf waren wit. Het zijn namelijk humanoïden. Iets wat ik uit een innerlijk weten weet. Menselijke gedaante, hagedis van binnen. Ziet iemand al de overeenkomsten met de serie ‘V’, waar de Aarde zogenaamd gered moet worden door menselijke buitenaardsen, die stukje bij beetje ontmaskerd worden, en uiteindelijk reptielen blijken te zijn in een menselijk jasje? Dat even terzijde..
Adam was een prototype, en bleek niet geschikt, want ‘hij’ was maar half ‘menselijk’, en te veel aap. Dus kwamen er meer en meer sperma donaties van onze vriend Enki. En uiteindelijk door veel door fokken, slaagde men erin om de juiste samenstelling te maken. Dat was Abel. En daarom was Abel ook het lievelingetje van ‘god’. Een niet klagend slaven ras, wat alles deed wat hun meesters hen opdroegen.
Maar men had niet al te lang schik van hun ‘schepping’. Enki en zijn halfbroer Enlil kregen ruzie. Enlil had het helemaal gehad met die mensen. Hij vond het experiment mislukt. Weg ermee. In de prullenbak dat ontwerp, en opnieuw beginnen. Volgens Poorterman was Enlil degene die verantwoordelijk was voor de ‘zondvloed’. Daarmee wilde hij al die zonderlingen wegspoelen, en daarna opnieuw beginnen. Enki was de ‘goeie’. Want, zoals het in een goede dualistische wereld gebruikelijk is, zijn er altijd twee strijdende partijen. Enki was dus de ‘goeierd’. Enki maakte nog een laatste maal een mens naar zijn eigen evenbeeld. Eentje die genetisch superieur was aan de eerdere creaties. Een witte man, en een witte familie, genaamd Noach. De bloedlijn van Noach zou bestand zijn tegen alle rampspoed die je maar kan bedenken. En Enki gaf Noach opdracht om een boot te maken om te kunnen ontsnappen aan het water. En zo geschiedde. De hele mensheid verzoop. Behalve Noach en zijn blanke familie in hun boot. Zij waren het gezuiverde menselijke ras. We spreken over 4400 voor christus. Zo’n 6 en half duizend jaar terug, aldus Poorterman.
Nederland
De afstammelingen van Enki, evenals Enki zelf, moesten een nieuw onderkomen hebben. Ze hadden hele wereld om uit te kiezen. En dus kozen zo voor ons koude natte kikkerlandje, Nederland. Uiteraard bestaat Nederland pas enkele eeuwen, maar toch dat mag de pret niet drukken, volgens Poorterman vloog Enki naar Drenthe.
De Annunaki spreken volgens hem ook een soort Neder-Duits (Kwando), een taal die verwant is en lijkt op het huidige Nederlands. In Drenthe bouwde Enki een raketbasis. En dat deed hij ook op de Veluwe. Deelen was die plaats.
En alsof dat nog niet genoeg was, vatte men ook nog het idee op om een grote ondergrondse basis te bouwen onder de Veluwe. Daar vertoeven de Annunaki nu al een paar duizend jaar.
Hitler en de nazi’s kwamen regelmatig op bezoek onder de Veluwe. De nazi’s voerden bovengronds de plannen uit die de annunaki ondergronds verzonnen, aldus Evert Jan Poorterman.
In deze ondergrondse basis onder de Veluwe vertoeven de Annunaki nu nog steeds. Hun ‘godin’ Inanna is met hun, met haar zwager. Ik had dit zelf niet kunnen verzinnen… En ze wachten daar op de ‘eindstrijd’. En die ‘eindstrijd’ gaat, zoals bij alle dualistische verhalen, over de strijd tussen Enki en Enlil (Het licht en het duister, goed en kwaad). Nederland speelt volgens Poorterman een cruciale rol in deze ‘eindstrijd’, en die ‘eindstrijd’ laat niet lang maar op zich wachten.
Feit of fictie?
De meesten van jullie zullen na het zelfde denken als wat ik dacht toen ik dat allemaal las. En onthoud, ik heb al 90 procent pure speculatie en mythologische sprookjes verhalen uit bovenstaande gefilterd. Ik dacht meteen van “Natuurlijk joh, zo kan ik er ook wel een paar verzinnen..!” Dus ik besloot verder te vragen, en te vragen om bewijs voor dit verhaal over de Veluwe en een eventuele ondergrondse Annunaki basis daar.
Het episch centrum van de ondergrondse basis ligt volgens Poorterman onder de luchtmacht basis Deelen, midden op de Veluwe. Hij is daar meerdere malen geweest, en kent remote viewers die een kijkje hebben genomen onder de grond. Men beweert dat er 10 verdiepingen zijn. En dat het enorm groot is. Men heeft humanoïden gezien, en twee zwarte schotelvormige ruimteschepen met een diameter van 200 meter. Oké, leuk en aardig, even terug naar het ‘sprookje’ van de ‘god’ Apollo die op zijn witte zwaan elk jaar kwam aanvliegen vanuit Brittannië. Hij landde dan in het huidige Apeldoorn. Wat toen bekend stond als Apollo’s Tempel. Apel staat voor Apollo. En doorn is de doorn, of naald, van Apollo. Een paar jaar terug ging de Koninklijke familie koekhappend ‘aapjes’ kijken tijdens Koninginnedag in Apeldoorn. Toen ze een enorme obelisk, genaamd de Naald, langsreden en zwaaiden naar het klootjesvolk vanuit een dubbeldekker bus, kwam daar een zwarte Suzuki gesjeesd. Ene Karst Tates kegelde een aantal mensen dood die in het publiek stonden, en reed zichzelf uiteindelijk te pletter tegen de Naald. Een ritualistisch offer aan Apollo dus. De Koninklijke familie stamt namelijk ook af van de Annunaki. Dat is voor mij een innerlijk weten. En hoe vereer je zo’n ‘lieve’ god? Juist, door mensen te offeren. Mensen die niet tot het ‘gezuiverde ras’ behoren. Reptielen, ik noem het Reptillians, hebben geen empathie. Ze geven niets om het ‘slaven ras’. Alleen dat soort ‘mensen’ kunnen in een achterkamertje vergaderen en tot de conclusie komen dat er duizenden of miljoenen doden moeten vallen.
Maar goed. Apeldoorn, en dat Karst Tates verhaal bij de Naald… wel vreemd. En de Koninklijke familie die vaak vertoeven op paleis ’t Loo, ook op de Veluwe. Nog geen bewijs voor een eventuele ondergrondse basis, maar wel opvallend.
Wat ik wel opvallend vind als je alles bij elkaar optelt, is bijvoorbeeld de (eventuele) rol van een Dick Berlijn. Dick Berlijn was de baas, de generaal van alle Nederlandse strijdkrachten. Halverwege het laatste decennia, ergens in 2005 dacht ik, trad hij terug. En had tijd te veel. Dus werd hij lid van de raad van toezicht van nationaal park de Hoge Veluwe. Als militair was hij waarschijnlijk erg begaan met de wilde zwijnen en de hertjes. Het kan ook te maken hebben met het feit dat hij jarenlang werkte als ‘baas’ op luchtmachtbasis Deelen. Dat kan allemaal. Dick Berlijn werd opgevolgd door Peter van Uhm. Peter trad een paar jaar terug af als generaal. En had ook tijd te veel. En zocht ook een baantje. En dus trad ook Peter van Uhm toe tot de raad van toezicht van nationaal park de Hoge Veluwe… Logisch. Als je de rest van die raad bekijkt zie je enkel elite namen, dubbele, deftige achternamen. Dit alles wat ik hier zeg is na te ‘googlen’.
Op zijn minst opvallend dit alles als je het mij vraagt… Ik kreeg van Poorterman nog veel meer informatie over de Veluwe. Over plaatsnamen. Mysterieuze plekken en plaatsen zoals Drie waar paden liggen gericht naar het sterrenstelsel Orion. En nog veel meer zaken die ik schaar onder het kopje ‘wel heel erg ver gezocht’, en eigenlijk gewoon wartaal waar je geen sterveling mee gaat overtuigen, eerder gaat afschrikken.
Ik laat het open, het kan dat er iets onder Veluwe is. Er gebeuren rare dingen, het hele Apeldoorn gebeuren zit mij niet lekker. Maar ik weet het gewoon niet. Ik geef het jullie mee als informatie. Ik ben er nooit geweest, en ken niemand die er wel daadwerkelijk geweest is. Als het waar is dat mensen als een Dick Berlijn en een Peter van Uhm daar ondergronds komen, dan moeten er veel meer mensen zijn die er geweest zijn. En misschien leest zo iemand dit artikel. Als het een samenwerking is tussen mensen en Annunaki daar onder de Veluwe, dan zijn er tig mensen die er mee te maken hebben gehad, maar die waarschijnlijk niets mogen zeggen. Ik nodig een ieder die meer informatie hierover heeft uit om mij te mailen. Nederland heeft behoefte aan Klokkenluiders, die ons informeren hierover, als het waar is.
Israël
Of er nu wel of niet een ondergrondse Annunaki basis is onder de Veluwe laat ik even in het midden, daar gaat het uiteindelijk ook niet om. Feit is dat er annunaki basissen zijn hier op Aarde. En dat Israël daarin de hoofdrol speelt. Onder Damona in Israël, waar ook de nucleaire wapens liggen van Israël, ligt een grote ondergrondse Annunaki basis. Wie weet van Enlil. Maar ook dat verhaal trek ik in twijfel, het heeft een te groot ‘sprookjes’ gehalte om er vanuit te gaan dat het hele gebeuren draait om twee halfbroers die mot met elkaar kregen over ons zielige mensjes.
Israël neemt een prominente rol in, in dit hele verhaal van de Annunaki. De Bijbel, alsook de Egyptische mythologie zijn nauw verwant aan het Annunaki verhaal. Zelfde ‘goden’, andere namen of termen. Maar altijd de rode lijn dat ‘zij’ onze scheppers zijn, en wij van geluk mogen spreken dat ‘zij’ ons hebben gecreëerd..
Zionisten zijn, zo voel ik, nauw verbonden met deze Annunaki. Zionisten willen ook een ‘gezuiverd’ volk van blanken. Hebben een hekel aan alles en iedereen wat anders geloofd of er anders uitziet dan zij. Een nogal dubieus iets, als je bedenkt dat Israël ontstaan is na de tweede wereldoorlog. De nazi’s moorden de Joden uit. En de Joden kregen hun eigen staat. Joden zijn geen zionisten. Laat dat duidelijk zijn. Men moest eens weten wat voor creeps Israël regeren. Zionisten doen en willen hetzelfde als de nazi’s. Rassen zuivering. Zowel Hitler en de nazi’s als ook de zionisten, stammen af van de Annunaki, of staan of stonden ten minste onder controle van deze racistische hagedissen zonder empathie. Alleen dan krijg je het namelijk verzonnen om miljoenen mensen te offeren, voor je eigen of andermans agenda.
Zionisten geloven dat hun ‘goden’ of ‘scheppers’ verblijven in Zion. Zion is de plek waar de ‘goden’ wonen, en als zij braaf de zoveel geboden volgen, dan mogen zij daar uiteindelijk ook heen. Zou Zion hetzelfde zijn als Nibiru soms? We hebben te maken met taal hier op Aarde, alles en iedereen gebruikt andere woorden of termen voor vaak dezelfde dingen.
Om het iets te verhelderen, hoe die situatie in het Midden-Oosten nauw verbonden is, heb ik een paar maanden geleden het artikel ‘De ark des verbonds en ascentie‘ geschreven. Dit verhaal schept meer duidelijkheid over het hoe en waarom van al die oorlogen in het Midden-Oosten, en het verband met de ‘eindtijd’. Of zoals Poorterman het noemt ‘de Eindstrijd’.
Want hoe je het ook wendt of keert, er wordt een agenda uitgespeeld op Aarde door de Krachten van Beperking. Met houdt zich nauwkeurig vast aan het filmscript. En dat filmscript is voor ons allemaal te lezen of te zien. Men heeft het verstopt in oude geschriften zoals het oude testament en de Bijbel. De koran. Op de kleitabletten. Het staat geschreven of gegraveerd, dus dan moet het wel waar zijn, toch?
Mijn visie
Het is ook waar. Als je het bekijkt vanuit een non-dualistisch oogpunt dan klopt het bijna allemaal. Als je het toets aan je innerlijk weten dan weet je dat er dingen uitgespeeld gaan worden. Niets is voor niets zo gepland. Duizenden jaren van voorbereiding, dat doet ‘men’ niet voor niets.
Voor mij staat het als een paal boven water vast dat ook het Annunaki verhaal zich daadwerkelijk gaat uitspelen. Ja, ze zullen vast een keer met hun ruimteschepen naar hier komen. En ja, ze zijn er eigenlijk al, al duizenden jaren om precies te zijn. Maar dat past niet echt in de agenda. Wij moeten geloven dat ‘ze’ terugkeren om ‘ons’ te redden. Het staat allemaal in het filmscript vermeld. Dualiteit moet zich uitspelen. Goed tegen kwaad. Licht tegen duister. Het duister zal lijken te gaan winnen. Alles zal duister zijn. En dan komt daar de helpende hand, het zogenaamde licht. De andere zijde van precies dezelfde medaille, dualiteit.
Wat de rol van de Annunaki in dat spel is? Ik heb geen idee. Ik zie ze persoonlijk niet als het ‘licht’. Maar meer als iets ‘duisters’. Ze komen niet weg met hun bullcrap verhalen, dat gaat bijna niemand geloven. En ze zullen snel genoeg door het ijs zakken, zo is mijn overtuiging. Het zijn meer de derde dimensie wezens, die Annunaki. Anders hadden ze ook geen basissen hier op Aarde. Ik zie ze misschien nog wel lager op de schaal staan, tweede dimensie, aangezien ze weinig tot geen empathie hebben. Iedereen weet wel wat de lizards allemaal voor afschuwelijke rituelen uitvoeren, mensen offeren is hun favoriete bezigheid.
En dat is het gekke. Evert Jan Poorterman weet dat ze da doen. Hij moet daar niets van hebben. Hij weet ook, en hij vertelt dat ook, dat Hitler de plannen uitvoerde van de Annunaki die onder leiding van Enki staan. En dat noemt hij de ‘goeien’. Nou dan wil ik niet weten wat die Enlil allemaal in zijn vrije tijd bekokstoofd.. oh ja die deed zondvloeden over de Aarde gaan, ook niet echt bepaald ‘licht en liefde’.. Maar Poorterman kan niet kwaad worden op de Annunaki om al die zaken die ik benoemde, ook in e-mails naar hem toe. Hij zei: “Kwaad worden op de Annunaki is eigenlijk kwaad worden op jezelf, want zij zijn onze scheppers” Ik kan mij niet vinden in die denkwijze, dat is hetzelfde als al die Duitsers die na de tweede wereldoorlog zeiden ‘wir haben das nicht gewusst’ (we hadden daar geen weet van, wat onze overlords allemaal deden met de Joden). Hoe kan je iets of iemand(en) aanbidden/vereren als ze je weet wat voor nare trekjes ze op zijn zachtst gezegd hebben?
Ik vroeg hem ook naar andere losse eindjes in zijn verhaal. Zoals het feit dat alleen Noach en zijn blanke familie gered werden, en de rest van de mensheid verdronk in de zondvloed. Waar komen dan al die rassen vandaan die niet blank zijn, blauwe ogen hebben met blond of rossig haar? Op dat soort vragen krijg ik geen antwoord. Alles wordt op het sprookjesverhaal van de Annunaki gegooid. Tunnelvisie noem ik dat. Het vermogen om logisch na te denken is bij veel mensen geheel verdwenen. Met alleen logisch nadenken kom je er ook niet, het is zoals eigenlijk altijd zaak om de balans te zoeken. En juist die balans is bij zowel Poorterman als ook al die zogenaamde ‘woordvoerders’ vanuit de spirituele hoek geheel verdwenen.
Daar waar Poorterman naast zijn eigen mind-ego en die van anderen (boeken) uit gaat. Daar gaat de spirituele tegenhanger uit van nog minder, om geheel in de ban te komen van een reptielenras wat zo racistisch als de pest is, en er nogal vreemde gewoontes op nahoudt. Ik las een verhaal van zo’n woordvoerder van de Annunaki op Aarde. Hij zat op een brommer. En zag boven een weiland een UFO. En toen eentje boven hem. En toen ‘opeens’ kreeg hij boodschappen van de Annunaki. En dan moet het wel waar waar zijn… Het zijn onze scheppers en ZIJ komen ons redden!! Dat ze de troep in eerste instantie ook zelf gecreëerd hebben, en in feite hun eigen rotzooi komen opruimen, dat maakt niet uit. ‘Uitverkoren’ als ze zich voelen, gaan ze met een kosmisch ego van hier tot aan Nibiru de wereld tegemoet. Iedereen die anders beweert daar kijken ze op neer, die krijgen geen licht en liefde meer. Nee, dan mag je opeens wel oordelen. Die boodschapper staat dan in contact met Inanna herself. En zij komt terug naar de Aarde, om ons eenzame zielige stervelingen te redden van een wrede dood. Bij Poorterman is het nog erger, die beweerd dat er 144 duizend blanke mensen gered gaan worden die rechtstreeks afstammen van Enki. De rest kan creperen dus. Maar toch hebben Inanna, Marduk, en Enki en alle aangetrouwde inteelt familie het goed met ons voor! Ja jammer voor de rest, maar de uitverkorenen worden meegenomen met hun ruimteschepen naar Nibiru.
Wat al deze mensen lijken te vergeten, is dat er nog veel meer rassen en religies zijn op de Aarde. Niet elke cultuur gelooft in de Annunaki, of de daaruit voortgekomen religies Jodendom, Christendom en Islam. Je hebt ook Hindoestanen. Zijn er ook best veel! En boeddhisten, taoisten, new agers, noem het allemaal maar op. Een Hindoestaan geloofd in de terugkeer van Krishna. Die is blauw. Niet blank. En zo heeft elk volk en elke cultuur hun eigen legendes en sagen. En allemaal bevatten ze stukjes waarheid. Het gaat namelijk om zoveel mogelijk ‘zieltjes’ komen oogsten als de tijd rijp is. De oogst is bijna rijp, en dus moet het geoogst worden. Die oogst dat zijn wij, de zieligerds van een mensen, die geschapen moeten worden om te kunnen leven. Zonder hun waren we er nu niet… Fuck ze. Ja ik ben zo klaar met dat zielige gedoe. Ik geef mijn macht niet uit handen. Ik weet dat ik mijn eigen schepper ben. Ik ben niet geschapen, ik ben niet gecreëerd. Ik ben altijd al geweest, ken geen begin en zeker ook geen einde. Ik heb geen ‘god’ nodig. Ik weet dat ik hier ben met een reden. En die reden is om af te studeren. Dualiteit te overstijgen, en te centreren. Naar mijzelf luisteren, in plaats van naar wat anderen zeggen. Ik geloof niet, ik weet. En ik weet niet alleen, ik wees het ook nog eens.
Als je naar je hart luistert, weer vertrouwt op jezelf en dus op je innerlijk weten, dan weet je dat je zelf je eigen leider bent. Dan zie je wat er wordt uitgespeeld hier op Aarde. Dan kruip je uit je slachtofferrol. En weet je dat we zelf dit alles zo gewild hebben. Inclusief alle ellende. Maar ook alle vreugde. Want we hebben te maken met een planeet van dualiteit. Wij hebben dit samen met dit Universum gecreëerd. Wij zijn ook scheppers. Allemaal. We hebben allemaal dit, en vorige levens, geschapen, voor onszelf. In samenwerking met velen anderen. Ook met de Annunaki. Wij hebben hen gevraagd om de rol te spelen die ze gespeeld hebben en nog steeds spelen.
We hoeven geen kant te kiezen, er is geen ‘goed’ en er is geen ‘fout’.
Het liefste zou ik vandaag nog die hele Annunaki crap van de planeet aftrappen.. Ik heb ze niet nodig, en ik ben er klaar mee. Maar tegelijk weet ik dat dat niet gaat gebeuren. De ‘eindstrijd’ gaat daadwerkelijk plaatsvinden namelijk. En de Annunaki spelen daar een grote rol in. Net zo’n grote rol als al die andere neppe ‘goden’, egocentrische buitenaardsen, geascendeerde ‘meesters’, ‘engelen’, en weet ik veel wat er nog meer voor een vloot aan gekken hier langs gaat komen…
Laat ze maar komen zeg ik. Laat het zich maar uitspelen. Zoek het onderling maar lekker uit. Manipuleer wat je wilt, verspreid al die desinformatie maar over onze zogenaamde afkomst. Doe maar net of je ons komt redden, of tot slaaf komt maken. Wij weten wel beter. Wij staan daar ver boven. Wij weten over onze uitkomst in dit leven. En die uitkomst is niet dat we ons laten meeslepen in die mind-ego dualistische nonsens die al die buitenaardsen ons komen vertellen.
Onze uitkomst staat al vast, en daar kan niets of niemand iets aan veranderen. Hoe graag ze dat ook zouden willen, of hoe hard ze dat ook verkondigen. Ze hebben geen enkele macht over ons. Zolang wij het in onszelf blijven zoeken, en uitgaan van onze eigen innerlijke wijsheid en innerlijke kracht!
Ik zou willen afsluiten met iets wat onze jeugdvriend Bassie altijd al zei: “wat er ook gebeurd, altijd blijven lachen!”
Micky
16-11-2013
59 Comments
mijn hond heeft mijn goudvis opgegten en daarom troostte ik mezelf met dit mooie verhaal
Het zou geen kwaad gekund hebben als zowel Micky als die Evert Jan de boeken van Sitchin echt hadden gelezen. Mijn “innerlijke stem” zegt mij dat ik al veel kul heb gehoord en meegemaakt, maar dit spant de kroon. Wat een ongelooflijk infantiel gebazel! Wat zijn de heren trouwens geporteerd van hun eigen wijsheid; moet je toch bijna van braken?
Braak ze! Heb je een emmertje nodig? Zo ja dan kan je die in mijn webshop aanschaffen voor 11 euro 11, hij is wel met kinderarbeid in Myanmar gemaakt.
Heel toevallig heb ik een poosje geleden een dokumenter gezien waar in een elian geïnterviewd werd waar in de elian dit verhaal grotendeels bevestigt dat wij genetisch engineerd zijn door de anunaky en over dat gangen stelsel maar ook dat schaduw regeringen hun plan uit werken via regeringen en dat zo n beetje alle machthebbers bankiers en de media in het komplot zitten en dat het echt 5 voor 12 is mischien nog niet te laat maar heel dichtbij een massale uitroeing der mensheid en de overblijvers streng gecontroleerd dienen als slaaf volgens de elian mensen behoed u ik hoop dat het allemaal boelschit is maar toch heel bizonder dit verhaal
Er is nog veel wat wij nu nog niet weten. Maar de Echte Waarheid ligt immers al lang in ons zelf. Dus ga in diepe meditatie / afstemming daar maar naar op zoek. O ja, ook in China en Zuid Amerika waren er Arken om “de Goeden” te redden. Probeer het Gele bork van Jaap Rameijer eens te lezen, dan begrijp je wie ons nu als slaaf gebruikt. Je komt dan bij Macht en Geld uit. En het getal van de duivel is volgens onze (misvormde) Bijbel 666, dat is in het Hebreeuws toevallig ook WWW, zou dat ons Internet kunnen zijn? Gelukkig valt die als er weer grote zonnestormen zijn mooi uit, zijn we daar gelukkig ook weer vanaf. Wens iedereen vredevolle kerstdagen en 2025, daarna zien we wel weer verder, of niet.
Evert Jan Poorterman heeft de boeken van Zecharia Sitchin gelezen echt gelezen maar Micky van Leeuwen blijft mijn mening steeds ten onrechte profileren als zijnde een onbenul.
Praat jij altijd in de derde persoon over jezelf? En een onbenul ben je inderdaad als je de anunnaki promoot als ‘goden’..
Een vriend van mij is net zo overtuigd van de annunaki. Ieder heeft zijn eigen geloof en daar is niets mis mee, behalve als ze denken dat het de absolute waarheid is! Persoonlijk ben ik een agnost en ik kan iedereen vertellen dat dit het moeilijkste is! Ik weet het gewoon niet . Ik zou willen dat ik één of andere theorie geloofde… maar dat is niet zo!!! Het blijven gewoon theorieën , niets anders!!
ik denk dat we een bioziel hebben die ons instaat stelt onze hand te bewegen
zie mijn boek Wie leest ons DNA?
En jij bent een Drs, mijnheer van Schaik? Echt waar? Ik vraag me af wat je gestudeerd hebt.
Kijk op Google Vaticaan ontvangsthal paus of auditorium wat zie je ramen met reptielogen en de kop van de cobra met giftanden op achtergrond
Heey Micky, ik hou jou wel bezig met mijn vragen. Maar zijn het de Archonten die ook de Annunaki en andere rassen incl.de mens in dit synthetische universum onder controle willen houden? De ene zegt dat het microben zijn of zoiets dergelijks. Is het niet gewoon de matrix zelf om ons zo om de tuin te leiden met deze zogenaamde Archonten….
Ik weet eerlijk gezegd niet precies wat archonten zijn? Dat maakt deze vraag voor mij lastig om te beantwoorden.
De Archonten zijn de bouwers van Matrix I en II buiten dit synthetische niveau maar hebben geen fysieke invloed. De Annunaki is 1 van de groeperingen die grip over dit systeem en ons (maar ook andere, we zijn echt niet de enige) om de tuin leiden…
Heey Sebas, dank voor de uitleg weer iets duidelijker. Heb al wel t eea gelezen over deze parasieten die ons allen t leven zuur maken.
op de website van nieuwetijds.com is alle uitleg over archonten en hoe ervan af te komen.
kicken
Ik heb helaas niets kunnen vinden op die website over hoe ik mijn archonten kan verwijderen.
Maar dat maakt niet uit. Want ik weet nu wel dat ik en hoogbegaafd ben, en hoogbewust, en hooggevoelig, en een starseed, en een indigokind, en waarschijnlijk geboren ben in de buurt van de violette straal van Saint Germain, en dat ik ook nog eens naar alle waarschijnlijkheid een geïncarneerde engel ben, maar ik mis alleen het hartvormige hoofd wat geïncarneerde engelen zouden hebben volgens nieuwetijdskind.com, maar hertenogen en hartvormige lippen heb ik al wel dus dat betekent waarschijnlijk dat ik op z’n minst een klein geïncarneerd engeltje ben, toch? 😉
Wellicht bedoel jij de saturn matrix 1 en de maan matrix 2, heb ik dat juist?
Hieronder een link voor wat leesvoer…
http://www.wanttoknow.nl/inspiratie/noem-ze-nooit-archonten/
yep..
annunaki=illuminatie=free masons… the rich people, (without empathie, more, more, more, me me me…) who get rich, no matter what, at cost of the planet and all it inhabitants, they’ll get the chance to flee to mars (niburu?)or something because they have the power (what would 2procent be of world population the 144.000 who get away?
pff dont want to think about it too much
ben echt wel leek op dit gebied dus weet er nog niet zoveel van maar toen ik dat verhaal las kwam dit zomaar in me op. Tuurlijk staat er iets te gebeuren en wordt dit al duizenden jaren naartoe geleid maar of we dit nu moeten toeschrijven aan annunaki?
Ik heb in september 2016 geen contact gehad met Micky van Leeuwen en misschien moeten we dat wel eens hebben om heel veel onzin omtrent mijn naam en omtrent mijn mening uit te sluiten en eindelijk eens duidelijk te krijgen wie ik ben en waar ik voor sta. Ik stel Micky van Leeuwen voor om eens samen te komen en een gesprek te hebben over tal van zaken betreffende de Anunnaki, de tweede ster Ra en vriendje Sitchin. Ik ben het zat steeds in zijn artikelen afgeschilderd te worden als een soort minkukel en charlatan.
Wie zegt dat dan? Leze is moeilijk he. Ik heb dat artikel in 2013 geschreven zoals je weet, of ben je inmiddels dement geworden? Elk jaar kom je met hetzelfde aan, en elk jaar leg ik je uit dat je in 2013 zelf contact met mij hebt opgenomen, ik niet met jou, ik kende jou helemaal niet daarvoor. Ik heb toen journalistiek vragen gesteld aan je en jij ging daar meer dan gretig op in en vertelde waanzinnige verhalen over de anunnaki, die verhalen uit die mails die quote ik nu, ik heb een aantal van die mails nog, dus ontken niet dat je geen contact met mij hebt opgenomen toen. Dit is hetzelfde artikel nog steeds waar je nu al elk jaar opnieuw weer over loopt te piepen, met je eigen uitspraken uit 2013 erin verwerkt. Dus zeik niet zo.
Het zou Micky van Leeuwen sieren eens contact op te nemen met mij (Evert Jan Poorterman) om voor eens en altijd zijn opinie ten aanzien van mij bij te sturen. Ik word nog steeds (kennelijk) gepositioneerd als een onbenul en mij mening en teksten worden steevast verhaspeld om zijn mening te bevestigen. Het is laster.
Hahahahahaha. Laster? Doe aangifte dan…. een gekwetst mind-ego staat niet gelijk aan laster Evert-Jan….. jij hebt het nu over je eigen gekwetste mind-ego, niet de zaken door elkaar gaan halen vriend.
Hallo Micky,
stop nu eens met het steeds belasteren van mij. Je beschadigd mij als mens en persoon. Wil je mijn mening horen uit eerste hand; vraag me dan naar mijn mening. Stop met het commentaar op mijn beweringen en stop met het commentaar op mijn uitingen op mijn serie op http://www.niburu.co. Alsof je steeds in contact bent met mij. Dat is niet zo, maar je gebruikt mijn naam steeds weer om je te kunnen profileren. Je ervaringen met Albert Toby kan ik waarderen (je commentaar op je ervaringen met ajuhuas…), maar je doordenderende verhaspelingen over mijn visie ten aanzien van de Anunnaki, Sitchin en de Twaalfde Planeet niet. Stop met mij te gebruiken als zandzak waarop een bokser (jij dus) maar blijft rammen. Ik ben net als jij een normaal mens en ik verdien geen blamage. Dat mijn onderzoek en mijn ontdekkingen jou niet welgevallig zijn kan ik accepteren, maar dat mag geen aanleiding zijn tot het steeds afzeiken van mij als persoon.
Groet Evert Jan Poorterman
PS- waar woon je? Misschien kunnen we gewoon eens een leuke ontmoeting hebben en een mooi gesprek. Ik ben inmiddels 63, heb de zorg voor mijn dementerende moeder en ik ben het beu steeds verkeerd geïnterpreteerd te worden door jou. Een ontmoeting en een gesprek kan heel veel invloed hebben op jouw kijk op mij. Stop met het misbruiken van mijn visie – neem de moeite mij een echt aan te horen. Je bent visueel beperkt maar toch niet geestelijk beperkt… dus probeer te beseffen wat jouw woorden doen en wat je de wereld in slingert.
Nogmaals, dit is nog steeds hetzelfde artikel uit 2013, niets aan veranderd in die tijd.
En ik heb geen enkele behoefte om met jou af te spreken, Ik heb niets met die anunnaki van jou, ik hoef niets meer te weten over die draco reptilians waar je over schrifjt. Het zijn niet mijn goden, het zijn jouw goden. Jij geilt op die lui, ik ontmaskerde ze. Ik gebruik jouw naam niet in mijn artikelen, behalve wellicht als ik over de anunnaki schrijf, en daar schrijf ik bijna nooit over want waarom zou ik daar over schrijven? Het zijn oplichters, wannabe ‘goden’, ik heb niets met die lui, want ik heb niets met charlatans. En ik heb ook niets met jou, want ik heb niets met zielige mannetjes die huilie huilie doen als informatie die ze mij zelf gegeven hebben gebruikt wordt tegen ze. Je bent een zielig mannetje Evert-Jan, je werk past dan ook precies bij die zielige sites waar je op publiceert die ik niet lees omdat ze zo zielig en onbenullig zijn en vol met desinformatie staan.
Get a life Evert-Jan. Zoek een hobby of zo. Doe eens wat innerlijk werk, dat raad ik je aan, pak de serie ‘word weer jezelf’ uit het menu hierboven op de site onder specials. Allerlei tools om jezelf te ontdoen van al die mind control programma’s die jou parten spelen, maar val mij niet lastig met je zielige mind-ego projecties.. Je zet jezelf onsterfelijk voor lul met dit soort reacties, dat jij dementerend bent zegt helemaal niets over mij namelijk, ik heb voldoende bewijs in mijn mailboxen opgeslagen met allerlei mailtjes van jou waarin je zelf met al die informatie aan komt kakken om stoer te doen over je eigen werk. Zielig mannetje ben je dus als je dat zogenaamd ‘vergeten’ bent, ik wil ze best plaatsen hier die e-mails van je, maar dat zal ik je besparen kerel. Succes met je onzinverhalen op niburu.
En een tip van mij: Check yourself before you wreck yourself! 😉
Tjonge jonge Micky, je hebt ’s mans mind-ego wel heel erg gekwetst…
Je eigen ego moet toch wel heel erg gestreeld zijn, want je krijgt hier eigenlijk toch wel wat veren in je reet als Evert jouw mening zó belangrijk vindt.
Lijkt erop dat ‘iemand’ je probeert af te leiden… 😉
Haha, ja Danny mijn mind-ego wordt enorm gestreeld door Evert-Jan. Elk jaar weer, want elk jaar stuurt hij mij mailtjes, nu heb ik reactiemogelijkheden dus dan gebruikt hij die, maar voorheen was het elk jaar ‘feest’. Ook in 2013 kwam hij dus zelf via de mail mij informatie voeden. En daarna ging het telkens om hetzelfde artikel van mij, wat hij dus telkens vergeten lijkt te zijn…Speciaal voor de liefhebbers van psychisch onstabiele ‘professoren’ in de anunnakikunde hier een klein overzichtje!
Dit stuurde hij 2-9-2014:
Hallo Micky,
ik stuitte bij toeval op dit artikel waarin je mij veelvuldig aanhaalt. Helaas moet ik je melden dat veel over mij in dit verhaal niet klopt. Daarnaast leg je mij uitspraken in de mond die ik niet gedaan heb. Ook beweer ik in dit artikel dingen die ik nooit gezegd heb of op deze wijze gezegd heb. Zou je dat willen aanpassen. Ik heb nooit gezegd, geschreven noch beweert dat ik met mijn theorie eerder was dan Zecharia Sitchin. Ik kan de tekst moeilijk importeren en plakken dus zal het enkele e-mails in beslag nemen.
Groet Evert Jan Poorterman
Dit stuurde hij 28-6-2015:
Jaah! het had van jou kunnen zijn! Ik zit te kijken naar een presentatie van Johan Oldenkamp… en bij hem en zijn rijke fantasie ben ik nog een kleuter met een snottebel aan de neus. Waarom zou men de ‘sikkel’ toekennen aan Saturnus als men weet dat de ‘stier’ een ster is en al bekend in oude tijden. Sirius en Venus worden vaak op één hoop gegooid omdat men niet beter weet. In het oude Egypte werd de godin Neith genoemd en pas in de Griekse tijd (Ptolemeïsche tijd) noemde men haar Isis. Isis = Sirius en Osiris = Canopus… de twee helderste sterren aan het firmament. Goden zijn goden omdat zij van de ster/planeet Gud/God komen zoals wij mensen mensen zijn en dieren dieren zijn. Omdat Venus vaak even helder aan de hemel staat heeft men haar verward met Sirius. Dat is het en niet anders. Uiteraard zijn alle religies gericht op de zelfde GOD want dat is de 12e pla… komeet die een ster blijkt te zijn! De machtselite heeft wereldwijd volgens één model religie aan het volk gevoerd. Met kleine regionale verschillen. Allemaal bedacht als voer voor het volk om hen dom te houden, afhankelijk te maken en te onderdrukken…
Geen idee waar hoe toen op doelde, maar zo stuurt hij mij om de zoveel maanden wartaal en spam via de mail, alleen is hij dat zelf elke keer weer vergeten haha.
Ik heb nog veel meer haha. 18-7-2015 kwam hij weer met een mail, alsof hij mij weer niet kende haha:
Hallo Micky van Leuwen,
dat je een ander standpunt hebt dan anderen en je mijn mening helemaal onzin vind is helemaal prima… maar ik zou het wel fijn vinden in het algemeen en als het om mij gaat in het bijzonder dat je wel bij de feiten blijft. Ik kreeg een artikel van je (van 12 juli 2015) over Zecharia Sitchin toegestuurd waarin je mijn naam noemt en dat in een verband van woorden en regels die afwijken van de juistheid en waarheid. Bovendien schrijf je mijn achternaam onjuist; die is Poorterman en tussen Evert en Jan schrijf je geen streepje.
Dit doe je mogelijk niet expres en het zegt mij dat je niet goed leest en dus ook niet nauwkeurig bent in je werk. Het is een klein dingetje, maar wel overduidelijk. Zo is het ook met de tekst (zie hieronder) waarin mijn naam in een tekstverband wordt gebruikt. De connectie is onjuist; ik kopieer Zecharia Sitchin niet – ik gebruik zijn visie en heb daarop zelf verder gebouwd en vele zaken mogen ontdekken en herontdekken zoals de tweede taal van de Anunnaki. In de tekst suggereer je dat ik jouw artikel heb gekopieerd, terwijl je bedoeld dat ik Sitchin zou hebben gekopieerd.
En dat is onjuist! De hoeveelheid onjuistheden betreffende het Anunnaki-verhaal zal ik je besparen, maar slechts één voorbeeld van je niet goed lezen en geïnformeerd zijn – zal ik je tonen. De naam van de basis/stad is Dimona en niet Damona (dat is een Gallo-Romaanse godin). Slechts één voorbeeld van je onjuistheden! Verder kan ik je aanvullen dat er onder de Veluwe ook een Anunnaki-bases ligt! Een tweede voorbeeld van onjuist kopiëren en weergeven is de naam Annunaki in plaats van Anunnaki. Een wereld van verschil omdat het hier de lettergrepentaal betreft van de AN UN NA KI>.
Dimona (Hebreeuws: דימונה) is een Israëlische stad in de Negevwoestijn, 36 kilometer ten zuidoosten van Beer-Sheva en 35 kilometer ten westen van de Dode Zee. Dimona was een van de ontwikkelingssteden die in de jaren 50 van de twintigste eeuw werden gesticht, een initiatief van David Ben-Gurion. Dimona zelf werd in 1953 gesticht, en vanaf 1955 migreerden hier mensen naartoe, voornamelijk nieuwe immigranten uit Noord-Afrika, die ook de huizen van de stad bouwden. Toen het Israëlische nucleaire programma later in de jaren 50 opgezet werd, werd een locatie niet zo ver van de stad gekozen vanwege de relatieve isolatie in de woestijn, en de beschikbaarheid van woningen. Ondanks een geleidelijke afname van het inwonertal in de jaren tachtig van de twintigste eeuw, begon dit inwonertal aan het begin van de Russische immigratie van de jaren 90 weer toe te nemen. Vandaag de dag is Dimona de op twee na grootste stad van de Negev, met in 1995 een inwonertal van ongeveer 31.200. Ongeveer een derde van de bevolking van de stad werkt in de industrie (chemische vestigingen aan de Dode Zee, hightech bedrijven en textielwinkels) en een derde van de bevolking werkt in de dienstverlenende sector. Vanwege de introductie van nieuwe technologieën zijn vele werklieden de laatste jaren werkloos geworden, waardoor het werkloosheidspercentage ongeveer 10% werd. Dimona is het centrum van de “Afrikaanse Hebreeërs”, een kleine religieuze gemeenschap die volgens hun eigen regels leeft. Zo’n tien kilometer ten zuiden van Dimona ligt het Nucleair Onderzoekscentrum van de Negev. In 1985 bracht Mordechai Vanunu, medewerker van dit instituut, bewijzen voor het bestaan van een Israëlisch kernwapenprogramma naar buiten.
Groet Evert Jan Poorterman
In backups heb ik waarschijnlijk nog veel meer van de beste man. Ook reacties van mij op dit soort mailtjes en reacties van hem daar weer op. Meer dan voldoende bewijs dat hij niet goed snik is. Ik zie zijn aafgifte dan ook met heel veel plezier tegemoet haha, eens kijken wat de politie van zijn verhaaltjes vindt! 😉
En zo heeft Evert-Jan Poorteman ( 😉 ) weer de aandacht op zichzelf gevestigd gekregen. En niet op de manier zoals hij zich gewenst had, ben ik bang…
Focussen op spelfouten…zegt al genoeg…
Dag Micky van Leeuwen,
ik wil je bij deze kenbaar maken dat ik een knieval maak voor jou en de bovenstaande reacties van mij aan/naar jou geheel terugneem. Ik had geen grond dat te doen zo bleek toen ik de correspondentie tussen ons nog eens doornam. Mijn excuses voor de ‘aanvallende’ manier en bejegening aan jouw adres. En misschien heb je gelijk; en ben ik lichtelijk dementerend (als het besmettelijk is en ik dat van mijn moeder overneem) en zodoende zag ik de onderstaande briefwisseling tussen ons over het hoofd. We hebben het uitgepraat en tot in de late uurtjes zitten bomen over de toestand in de wereld en zijn na de nodige consumpties onze eigen weg gegaan. Dat wil ik jou en je lezers graag laten weten. Knieval en excuses voor mijn handelen, maar zeer beslist niet voor mijn visie op de Anunnaki, hun gedoe en de effecten er van op de mensheid. het zijn niet mijn vrienden maar ik besef wel dat hun aanwezigheid heel veel invloed heeft op ons zijn.
Met vriendelijke groet,
Evert Jan Poorterman.
Een knieval is niet nodig Evert-Jan, wel moedig dat je in de spiegel durft te kijken. En we hebben het inderdaad via de mail uitgebreid gehad over onze meningen, visies en standpunten toentertijd, die mails heb ik ook in mijn bezit dus vandaar dat ik ze uit je reactie heb gehaald. We zullen het voorlopig wel niet eens worden over de anunnaki en dat hoeft ook niet, time will tell wie er het dichtst bij zat, ik wens je in ieder geval succes met je werk en ook sterke met je prive situatie.
Ik vind dit allemaal nogal fantastisch. Ik geloof best dat er meer tussen hemel en aarde is dan wij met onze ogen kunnen zien. Maar tien verdiepingen onder de Veluwe…. Er zijn vele verhalen over UFO’s maar ze zijn eigenlijk allemaal onduidelijk. Geen foto’s en altijd maar 1 persoon die het heeft gezien.
Wil je se zien? Ik kan je wat laten zien hoor geen probleem.
Onze cosmic broeders van licht en liefde.
Ik maak geen joke, mail als je geïnteresseerd dan zullen we de annunaki laten vallen en een nieuwe dichtheid ingaan.
Ik denk dat ik hier wel een een of mijn waarheid in kan vinden… we zijn marionetten van iets wat ons bestuurd, en wat ons laat geloven wat we mogen weten.. dus dank je voor dit artikel want het heeft exact aan wat ik ook “ontvang aan info” alleen niet weet wat ik er mee doen moet.
Thanks!
Heey Micky, je kan soms in dit geval met dhr. Evert Jan Poorterman tijdens een discussie snoeihard zijn. Maar ik vind, dat je deze ordentelijk heb afgesloten, dit mag ook gezegd worden…cheers 🙂
Beste mensen, Wie er gelijk heeft? De tijd zal het leren. Waar we het allemaal over eens zijn is dat er koude wezens (mensen) zijn. Die al sinds het jaar 0 (en ver ervoor)de leiding over de wereld hebben. Ook een feit is dat er ook gevoelige en empathische wezens (mensen) zijn.Die als we nu eens zouden stoppen met onze kleine verschillen zo groots te maken. Vele malen machtiger (lees krachtiger)zijn dan wat dan ook. Dus laten we ons niet verdelen. Maar laten we ons verenigen. Wat hebben we dan nog te vrezen?
Helemaal mee eens!
Mee eens Daniël,
Maar jammer genoeg zijn de “warme” zelf nog te verdeelt om te kunnen verenigen, en de koude zijn te verenigt met zichzelf om los te laten.
De status quote is dat we niet warm of koud meer worden en dat het allemaal lauwe shit is geworden.
Zo van: het laat me allemaal koud en ik loop er warm voor.
Tussen een dualiteit in zitten dus. En dat is geen beste plek.
De koude maakt tot 1 en dat is dus ook vereniging.
De warmte maakt open en ruimtelijk en dat is vrijheid van beweging.
Geef warmte aan de koude,
en maak ze vrij.
Helemaal mee eens ….
mijn mailadres net fout … heb inmiddels gecorrigeerd
Naast de Annunaki’s heb je ook nog de Elohim die claimen de scheppers van de mensheid te zijn.
In artikelen noem in de Anunnaki ook goden maar iedereen die een beetje op de hoogte is weet toch dat niemand iemand anders god kan zijn. Ik ben ervan overtuigd dat zowel Mickey als Evert dit op eenzelfde wijze zien. Daarom snap ik al die gemene reacties naar elkaar toe niet. Wij zijn al met zo weinigen, laten wij aub elkaar een beetje steunen, zelfs als wij het over details niet eens zijn!
Wie is toch die Mickey? Ik ken alleen Micky zonder E. Maar ik gok dat je mij bedoelt Nexus? Wie doet er gemeen? Ik schreef meer dan 5 jaar geleden dit artikel, en het gaat niet om details waar ik het niet eens ben met Sitchin, Evert-Jan en alle anderen die de Anunnaki goden noemen en daar naar handelen. Ik heb geen begin, ik heb geen einde, ik ben altijd geweest en zal altijd blijven bestaan, ik kom dus niet voort uit de Anuannki of welke intergalactische prakkers dan ook. Dat is niet op details het niet eens zijn met elkaar, dat is ongeveer het tegenovergestelde….
Ik vind het ook onzin om allemaal vriendjes met elkaar te moeten zijn of worden omdat we zogenaamd al met zo weinigen zijn. Dat is echt flauwekul die voortkomt uit een te beperkt dualistisch plaatje. Ik snap je reactie dan ook niet, hoop ik, want het lijkt wel een new cager reactie die vind dat iedereen elkaars handje moest vasthouden en lief tegen elkaar moet doen…
15% van de wereldbevolking behoren tot een groep die geboren zijn met een bloedgroep rh factor negatief. Oorsprong is onbekend. De verhalen zijn maar verhalen en zijn allemaal niet bewezen. Mensensen in hokjes plaatsen heeft ook geen zin. Probeer in vrede met elkaar te leven dat is het belangrijkste en vooral zoveel mogelijk alles met elkaar delen.
Kijk op you tube naar dr Steven Greer, David Willcock of Corry Goor en anderen waaronder vele klokkenluiders,
Ook zou je de boeken van Helma Broekman kunnen lezen haar eerste boek heet Nieuwe Dageraad de Akasha geopenbaard, uitgeverij heijink.nl
Er gaat een oude en nieuwe wereld voor je open en kunnen we alles beter begrijpen, het proces naar een nieuwe wereldorde is gaande en zal uiteindelijk zijn doel bereiken.
Steeds meer mensen zullen ontwaken, heel bijzonder om mee te maken!
M.vr.groet,
Gerda
Is Corry Goor een neefje van Geer & Goor (Joling en Gordon)?
“Bij Poorterman is het nog erger, die beweerd dat er 144 duizend blanke mensen gered gaan worden die rechtstreeks afstammen van Enki.”
Ik moest hier op reageren voordat ik verder lees.
Begin deze week waagde ik mezelf een fake account te creëren op Facebook, al meer dan een jaar was ik verdwenen van Fakebook. Al goed, ik hoopte meer informatie/mensen te vinden over een aantal zaken, zoals over atlantis.
Alé, ik zocht groepen op de naam ‘Atlantis’ en ik kwam Atlantis Angel Academy tegen. O, dit klonk leuk, ik ga me aanmelden. Ik kwam door de selectie, ik was 1 van de 10 die dagelijks geaccepteerd wordt van de 66 dagelijkse aanmeldingen (66?). Ik moest een boek lezen genaamd When Angels have dreams, want anders werd ik eraf gegooid. Ik was even in de ban van de druk vanuit de groep.
De reden dat ik jou quote is omdat zij stellen dat zij 144.000 Engelen-Ridders (angelknights) zoeken voor hun strijd. Ik denk dat poorterman hier iets zegt wat waar is, dat ze dus 144.000 lichamen zoeken die zich verbinden met de “engelen” entiteiten. Ook de schrijver van het boek is aanwezig in de groep. Ik ging KIJKEN op facebook van de schrijver.. mijn gevoel vertelde iets heel anders over hem dan er gekleurd werd in het boek. Deze schrijver is als een soort opperwezen in de groep en iedereen aanbid hem, is bang van hem, want hij heeft het hoogste woord en wat hij zegt is zo, basta.
Eer-eergisteren werd een oproep gedaan om alle engelridders te verzamelen om te helpen bij de bosbranden in california. “LoveBombing” heet de missie. Ook ik werd gekozen vanwege “mijn resonerende energie”. Mijn verloofde werd boos; je geeft je energie weg aan Vreemden! Hmm.. hier had hij een punt over.. ik weet eigenlijk niets van deze mensen of de situatie in california.
Er werden foto’s geplaatst van hun oorlogsschilden, wat de kabal is. Wacht even, ik ga hierover opzoeken.. satanisten gebruiken dit, dus waarom gebruiken zij dat dan? Ik kreeg een mail binnen van jouw website en daar ben ik gaan zoeken over engelen, lichtwezens, etc..
Ik kwam tot conclusie dat hoe dan ook de kabal gebruiken gevaarlijk is, omdat het een methode is of een tool om entiteiten op te roepen. Ik schreef een bericht naar de groep dat ik mijn eigen weg kies, dat dit een false light operation is en dat ze weg moeten gaan en mij met rust moeten laten. Ik wou mezelf verwijderen, maar ik kon mezelf niet verwijderen! Error, error, error. Ik denk nou mooie boel, ze proberen me te houden ook! Ik heb mijn account volledig verwijderd.
Over engelen gesproken.. ik heb geprobeerd te begrijpen, al jaren, wat het is. Net als aliens, sinds kinds af aan. Als iemand tegen mij sprak over engelen vertelde ik dat velen wezens zich voordoen om je te misleiden en veel mediums hier in trappen. Ik heb meer geleerd over die engelen/demons door jouw artikelen te lezen. Mijn gevoel heeft gelijk; als ik jezus zie; zeg ik rot op, je bent maar een plaatje, ik kan mezelf helpen!
Owja, de schrijver is een hoog pietje als het gaat om zijn netwerk; president, generalen, andere organisaties die zich, zo gezegd, inzetten in vermiste kinderzaken en SRA (satanic ritual abuse). Owja de schrijver heeft Aartsengel Michael in zich laten carneren die hem gered heeft van de dood en dus de touwtjes overneemt.. Bezeten dus. Ik las, door te onderzoeken op jouw website, dat anderen jou vergelijken met Michael? Of die energie aanvoelen? Wees voorzichtig met die blauwe smurf.
Dankje Mickey!
Bedankt voor het delen van je verhaal. Bizarre sekte-achtige groep beshrijf je daar, goed dat je er uitgestapt bent met een ervaring rijker. Die ‘goeroe’ klinkt inderdaad zo bezeten als wat, als hij ‘engelen’ in zichzelf toelaat dan weten we genoeg 🙂
Daar ging het uiteindelijk om, de ervaring! 😉
Dag Micky,
mischien kan dit intervieuw nog extra ( missende) info geven over De Annunaki, van Robert Stanley, een journalist die eerst meerdere bronnen checkt, voordat hij iets beweert. https://youtu.be/-2NsDLFqS8c, en wat het Vaticaan er nog mee te maken heeft. Daar wordt wat genuanceerde verteld over de Annunaki, ze hebben veel macht en invloed en, maar ze hebben ons nodig ( wij die dus superieurder zijn) om uit hun eigen misere te geraken. Evil is een ziekte die zeer besmettelijk is.
Hoe komen we er in Godsnaam achter of er inderdaad een raketbasis onder de militaire vliegbasis in Deelen zich bevind, voor de mensheid zou het wel goed zijn als zij(Annunaki) hun geavanceerde buitenaardse wetenschap en technologie verder openbaar zouden maken. Wie samen met mij dit alles verder wil gaan onderzoeken mag me contacteren: 06-17037501 / Kalki_me@yahoo.co.uk.
Eigenlijk beat jammer dat de reacties helemaal off-topic gaan ipv elkaar aanvullen…
Is dat nou niet juist wat er bedoeld word met “aangestuurd” worden en niet in aanval gaan ?
Ik ben blij te lezen dat er meer mensen zijn die met feiten komen, vul elkaar dan aan, om het juist te brengen .. ik denk dat je dit niet per toeval leest maar dat je er bewust naar gezocht hebt.
Een geheel vormen naar de waarheid zonder naar 1 persoon te trekken wie nu degene is die de waarheid spreekt.. meerdere waarheden vormen meer bewijs als elkaar tegen spreken.
Succes ..
Als je zo overtuigd ben van je gelijk, en zo de Annunaki als “crap” neerzet, vertelt mij wat een bekrompen beterweter hier schrijft. Niemand weet de werkelijkheid, maar er is wel heel duidelijk over geschreven in verschillende vormen. Tenslotte wordt God ook in vele vormen en namen genoemd, bewijs dat hij bestaat is niet tastbaar, nooit geweest. Hoe de mensen er mee omgaan is verschillend. En laten we dus nooit iets crap noemen wat je niet kent.
Je maakt een ‘klein’ foutje vriend.
Ik ken de Anunnaki wel degelijk. Net als dat ik dat uit de kluiten gewassen kosmisch mind-ego die jij ‘God’ noemt ken.
Dus kom niet in mijn aura bitch! 😉
Ben benieuwd waar dit naartoe gaat leiden.
In hoeverre spelen de atlantiers in dit verhaal een rol?
Het is allemaal zo lang geleden, maar er speelt nu iets uit wat er wel mee te maken heeft volgens mijn gevoel. Ik was een en ander aan het lezen hierover wat er gebeuren zou in 2022.
Kan het zijn dat meerdere mensen de Grijzen en de Annunaki door elkaar halen? Dan heb je ook nog de Archonten (welke weer niet voorkomen in het volgende verhaal) Ik weet dat de Grijzen echt super gevaarlijk zijn en bestaan in deze wereld, vele van deze entiteiten vallen mensen lastig (maken mensen verslaafd aan drugs en drank) ik ben niet aan de drugs, maar heb ze echt gezien, de entiteiten. https://angel-wings.nl/buitenaards/2021/03/heb-jij-ook-het-dna-van-de-greys/
Rosswel (alien tijdreizigers?) degeneratie van dna, zochten de oorsprong. Universum ziek geboren/osiriris?
clones super soldaten en gladiator arena,s.
gemummificeerde lichamen in tempels egypte?
corona, opgegraven stagnerend dna strengetje?
trek een zak over de hoofd van een christus, begraaf hem levend. pak het DNA , clone hem…
en christus heeft millenia lang een identiteitscrisis die die op probeert te lossen met tijdreizen, voorkomen van supersoldaten agendas. willen opdoeken van baby-lon.
arbeid loont, tijd voor tijd, tijd terug geven? leven en dood? herprogrammeren of afmaken van mensen die niet zoveel waard zijn?
de staat, area 51, antartica, milabs. Ontwende mensen starseeds hybridiseren, vanaf gebroken dna streng, vervolgens op missie om bronconde te vinden. er dan achterkomen dat je met een gebroken dna streng nooit de oorspronkelijke dna streng kan vinden,
hoevaak zouden ze christus opgegraven en begraven hebben in clones labs en opnieuw geprogrammeerd?
gewoon even wat woordgetover ik weet ook nie waar ik de verbanden vandaan haal…