Was de hele Wereld maar een Gazastrook..
10 september 2016De Ice Bucket Challenge, domme hype of satanisch ritueel?
10 september 2016Afgelopen donderdag ontplofte vlucht MH17 boven de Donetsk regio in Oost Oekraïne. Vrijwel meteen na de ramp begonnen zowel de mainstream als ook de alternatieve media bullcrap te verkondigen. De mainstream media weet niet beter, die zijn niet gewend meer om journalistiek te bedrijven. De alternatieve media deed ook zijn duit in het zakje. En zorgt door imbeciele berichtgeving ervoor dat deze alternatieve media nog minder serieus genomen wordt dan voor de vliegramp.
Ik heb echt de meest waanzinnige bullshit gehoord en gelezen. Mijn mailbox stroomde/stroomt vol met allerlei complottheorieën en klinkklare onzin.
Zo vinden mensen een stapeltje paspoorten, waarvan eentje geperforeerd is, genoeg bewijs om te stellen dat er helemaal geen MH17 neergestort is. Waanzin. Complete idioterie. Ik hoor ook mensen beweren dat het een ander vliegtuig was dan de boeing van Malaysian Airlines. Als ik dan vraag waar de boeing dan wel gebleven is, krijg ik lelijke reacties. Mensen lullen dus maar wat.
Ik vind het ook nog eens zwaar respectloos naar alle nabestaanden toe, als je met droge ogen gaat beweren, en ruzie gaat lopen zoeken met een ieder die anders beweerd, dat er geen vliegtuig was.. of dat het om een ander vliegtuig ging. Mensen die dat beweren zijn compleet de weg kwijt en kijken niet verder dan hun computerschermpje.
De alternatieve media in Nederland komt niet verder dan binnen de gebaande paden denken. Alleen dingen waarvan men het bestaan kent die kunnen mogelijk gebruikt zijn. Gecontroleerde oppositie voeren zonder het zelf door te hebben, zo noem ik dat geneuzel. En allemaal weten ze het zeker, mijn theorie is beter dan de jouwe!! Mensen dwongen mij zowat om hun theorie op deze website te plaatsen.. en als ik niet wilde meegaan in hun dwaze hersenkronkels, dan werd men kwaad en vond dat ik de waarheid niet wilde weten.
Wat raar is, is dat deze mensen zich allemaal baseren op eigenlijk gewoon niets. Ik heb ooit geleerd om als er iets gebeurd eerst naar de feiten te kijken. Wat is er gebeurd? Wat weten we dat er daadwerkelijk gebeurd is? Als je dat doet, dan kom je al snel tot de conclusie dat er daadwerkelijk een vliegramp heeft plaatsgevonden met aan boord 193 Nederlanders.
Nederland is een klein land. Bijna iedereen kent wel via via slachtoffers die aan boord zaten. Als je het journaal aan zet kom je er niet om heen, die emoties van al die dorpsgenoten zijn niet gespeeld. Die zijn echt. Wat niet echt is zijn de ‘oprechte emoties’ van bijvoorbeeld Mark Rutte. Luister maar eens naar het journaal in plaats van er naar te kijken, dan weet je wat ik bedoel. Maar daar gaat het nu niet om.
Ik verbaas me al dagen over al die dwaze complottheorietjes die ik lees en hoor. Bekende Nederlandse bloggertjes die op selfbook leven en met droge ogen durven te beweren dat er geen Nederlandse slachtoffers zijn. Niet in die woorden, maar je leest het duidelijk tussen de regels door, en anders kan je het opmaken uit de door hem toegestane reacties onder zijn frutsels. Alleen zij die net zo gestoord zijn als hem worden toegelaten. Welkom bij de (zichzelf verklaarde) alternatieve media in Nederland. Een stelletje respectloze notoire domoren. Die alles voor de kijkcijfers doen, en intussen door niemand binnen de Matrix meer serieus genomen kunnen worden.
“Ze hebben het toestel van afstand bestuurd en laten crashen, dat oefenden ze bij MH370, want er is geen raketschade!” nog zo’n imbeciel die zich ‘bewust’ noemt die ook wat moet schrijven… Even googlen en deze gek had geweten dat luchtdoel raketten (in dit geval de SA11) niet als een raket het doel raken, maar ontploffen nabij het doel. Kleinigheidjes hou je…
Eigenlijk is er maar 1 iemand in Nederland die echt verstand heeft, en erg geil is van alles wat met militaire vliegtuigen en wapens te maken heeft. En dat is de jachtmattie van Mark Rutte, Dick Berlijn. Dick was generaal van de luchtmacht en daarna ook nog commandant der strijdkrachten, de hoogste pipo van militair Nederland. De NOS belde Dick op vlak nadat het toestel gecrasht was. In de eerste uren na een false flag aanslag krijg je meestal juweeltjes omdat niet iedereen, lang niet iedereen, van te voren is ingelicht over wat er gaat of kan gebeuren. De NOS ‘journalist’ vroeg Dick over luchtdoel raketten. En Dick antwoordde gretig. Ik heb het geclipt, gelukkig wel. Want wat is er mooier dan de ex generaal van de luchtmacht, die dik in satanische rituelen zit, het verhaal wat nu door de mainstream media wordt verteld te horen ontkrachten? Dick vertelde dat als je een passagiersvliegtuig op 10 kilometer hoogte wilt neerschieten, je daarvoor zeer geavanceerde apparatuur nodig hebt. Die niet zo 1 2 3 te verplaatsen is. Dat je jarenlang getraind moet zijn met zulke installaties. Dat je niet zomaar binnen kan lopen, op een knop drukt, en dat er dan een vliegtuig uit de lucht geknald wordt. Dick vertelde ook, dat zit in de tweede helft van de clip, dat het systeem (BUK of SA11 of hoe je het ook wilt noemen) beschikt over radarapparatuur dat checkt of het te maken heeft met een vijandig vliegtuig of niet. Door middel van een transponder, wat een signaal terugstuurt van het doel naar de installatie. Zeer geavanceerd en je moet daar echt voor getraind zijn, aldus Dick. Ik heb de clip, ge-edit, hier om te downloaden als mp3.
De overblijfselen van MH17 liggen verspreid over een afstand van 15 kilometer. Geen crash dus, maar in de lucht ontploft. Dat is een feit. En een SA11 luchtdoel raket kan dat. Het raakt niet rechtstreeks het doel, maar ontploft nabij het doel, en raakt het doel dus op verschillende plekken. Wat overeenkomt met de brokstukken.
Dat hoeft nog steeds niet te betekenen dat een luchtdoel raker gebruikt is. Men wil het ons wel doen laten geloven. En ‘men’ is daar erg sterk in. Hilary Clinton wist het al een paar uurtjes na de ramp live op tv te vertellen. Rusland heeft het gedaan, want de Oekraïnse separatisten worden tegenwoordig voor het gemak maar bij Rusland ingedeeld. De Amerikaanse inlichtingendiensten hadden het bewijs: radarbeelden van het vliegtuig met een raket die afgeschoten werd vanuit het gebied wat gecontroleerd wordt door deze separatisten. Niemand vraagt zich verder af waarom men nu zo snel beschikt over dit soort beelden en bewijs, en dat dat een paar maanden terug bij die andere vlucht van Malaysian Airlines nog strikt onmogelijk bleek te zijn, maar goed.. Men heeft het goed voorbereid allemaal.
2 uur na de ramp werd er een gesprek tussen een separatisten leider en een Russische inlichtingendienst op YouTube geplaatst waarin de separatist verteld dat het toch geen militair vliegtuig was maar een passagiersvliegtuig. Een andere leider van de separatisten plaatste op de Russische social media een bericht dat men een Topolev-26 van de Oekraïnse luchtmacht had neergeschoten. Precies op het tijdstip dat ook de boeing was neergehaald. In hetzelfde gebied. Waarom tegenwoordig elke rebel of separatist twittert is een andere vraag..
Ook bleek vanaf het begin al dat er een Oekraïns gevechtsvliegtuig gesignaleerd was in de buurt van vlucht MH17. Vandaag kwam in de media dat Rusland een verklaring eist van Oekraïe over dit gevechtsvliegtuig. Men zegt radarbeelden te hebben van dit gevechtsvliegtuig bij MH17, en ook schijnt dit te blijken uit gegevens uit de zwarte doos. Dat laatste lijkt mij een beetje voorbarig, ik weet niet hoe makkelijk zo’n doos uit te lezen is en wat er allemaal op terug te vinden is, het zou dus kunnen.
Een ander vaststaand feit is dat vlucht MH17 een andere route vloog dan normaal. Men vloog nu recht boven het oorlogsgebied. Russische media melden dat de luchtverkeersleiding van Kiev dit aan de piloten opgedragen had.
Niet alles wat ik hierboven noem zijn vaststaande feiten. Maar het geeft wel een goed beeld. MH17 is op welke manier dan ook uit de lucht geknald. Een bom, een luchtdoel raket, of door iets wat we (nog) niet kennen (zie bijvoorbeeld het tot stof vergaan van grote delen van het World Trade Center). En ja, het is een 100 procent false flag. Dat wist ik eigenlijk al meteen toen ik het hoorde. Niemand gaf namelijk nog ene crap om die hele burgeroorlog in Oekraïe. We waren allang weer afgeleid met van alles en nog wat, en wie geeft nog ene fuck vandaag de dag om een paar dode Oekraïers? Dus moest de satanische elite met iets op de proppen komen. Iets groots. Zodat verder gegaan kan worden met het uitvoeren van de agenda van de interdimensionale overlords. Oorlogje voeren dus.
Meteen al werden de separatisten aangewezen als de schuldigen, en niet lang daarna kwamen de spreekpoppen uit de VS, ik noem een John McCain, een Hilary Clinton en een John F Kerry, uit de hoge hoed en wisten meteen zeker dat Rusland erachter zat. Een goed uitgewerkte en uitgedachte false flag om iemand anders van iets de schuld te geven, iets wat je zelf bedacht hebt, daarom liggen de scripts meteen al klaar. “Maar ja, hoe dan?” was de vraag waar ik een tijdje mee bleef zitten. De separatisten gaan echt niet expres een passagiersvliegtuig uit de lucht schieten. Rusland ook niet. Waarom zouden ze? Hoe je het ook bekijkt, er is geen enkele reden of voordeel om over te gaan tot zo’n actie. Dus wie heeft er dan geschoten, of wie heeft er dan dat vliegtuig laten ontploffen? En toen hoorde ik gisteravond de ‘No Agenda Show‘ van Adam Curry en John C Dvorak. Een podcast welke gesteund wordt door de luisteraars. Deze komen met informatie, en deze komen met donaties. Dus men is niet afhankelijk van welk bedrijf of welke adverteerder of agenda dan ook. No Agenda heeft luisteraars overal ter Wereld, en vertegenwoordigt in alle beroepsgroepen die je maar bedenken kan. Dus ook in de luchtmacht en in het leger. Adam kwam met een theorie die meteen resoneerde met mij. Ik heb tot nu toe niets gehoord of gelezen wat in de buurt komt van zijn analyse, welke hij gemaakt heeft met hulp van al die mensen die ‘in the knowing’ zijn van bepaalde zaken.
NEWFIP. NATO Electronic Warfare Flight Integration Period, daar staat die afkorting voor. Iets wat al een tijdje bestaat als je er op googled. Maar veel is er niet over te vinden. Vorige maand was er een NEWFIP oefening in en boven Hongarije. Wat NEWFIP in het kort inhoudt is simpelweg elektronische oorlogsvoering door middel van radarsignalen te blokkeren, en vervolgens te spoofen (vermommen). De oefeningen houden het volgende in: Men nemen een passagiersvliegtuig of wat voor vliegend object dan ook. Men nemen een gevechtsvliegtuig. Dit gevechtsvliegtuig gaat binnen een straal van 4 kilometer achter het doel aanvliegen, schaduwen noemt men dat. Dit gevechtsvliegtuig kan vervolgens het transponder signaal van het doelwit blokkeren en deze spoofen naar wat dan ook. De radars beneden op de grond zien dan niet bijvoorbeeld een boeing 777 van Malaysian Airlines, maar ik noem maar wat, bijvoorbeeld een Oekraïnse Topolev-26 op de radar.
Zoals Dickie Berlijn al vertelde zijn het zeer geavanceerde systemen die luchtafweer systemen zoals de BUK nog wattes en de SA11jes van deze Wereld. Dus ik zal vast en zeker wat details vergeten. Het gaat namelijk ook nog om meerdere radarsystemen. Ik ben niet zo technisch en thuis in dat wereldje om dat hier in detail te beschrijven. Waar het simpel gezegd op neer komt is dat radar 1 een vliegend object ziet op de radar en radar 2 een signaal stuurt naar het vliegend object. Om deze, zoals ook Dick het noemde, te verlichten. Er komt dan een transponder signaal terug van het vliegend object. En dat geeft aan om wat voor vliegend object het gaat en van welke luchtmacht of vliegtuigmaatschappij het afkomstig is. Dit wordt aan het luchtafweer systeem doorgegeven en die stuurt als het nodig is een luchtdoel raket naar het doel. En boem. Dat zou verklaren waarom dat Oekraïnse (of van welke organisatie dan ook) gevechtsvliegtuig de boeing 777 schaduwde.
Ik heb uit de uitzending van No Agenda van gisteren een 8 minuten durende uitleg van Adam Curry geclipt. Voor mij maakte dit een hoop duidelijk. Hij spreekt over een (Duitstalige) PDF in het fragment. Die heb ik hier voor jullie geüload. Het hele fragment download of beluister je hier.
Saillant detail: Luchtvaartmaatschappijen uit onder andere Groot-Brittannië Frankrijk en Rusland meden sinds de NEWFIP oefeningen dit jaar het luchtruim boven het oorlogsgebied in Oost Oekraïne Waren zij al wel ingelicht door hun inlichtingendiensten? Een beetje inlichtingendienst weet namelijk dat als ‘men’ zulk soort ‘oefeningen’ doet, dat dit waarschijnlijk ook gebruikt gaat worden in de toekomst. En waar beter dan boven Oost Oekraïne?
Als je op google zoekt dan zie je dat er op 6 juni en 10 juni van dit jaar ‘problemen’ waren met transponder signalen van passagiersvliegtuigen. In die periode vonden deze NAVO NEWFIP oefeningen plaats. Toeval?
Ik geloof al lang niet meer in toeval.
Micky
21-7-2014
1 Comment
Het neerhalen van Malaysian Airlines MH17 op 17 juli 2014, een potentiële ‘game changer’ voor de wereldwijde geopolitiek en de nieuwe Koude Oorlog.Meteen al werden de separatisten aangewezen als de schuldigen, en niet lang daarna kwamen de spreekpoppen uit de VS, ik noem een John McCain, een Hilary Clinton en een John F Kerry, uit de hoge hoed en wisten meteen zeker dat Rusland erachter zat. Grappig! De Canadese OSVE onderzoeker Michael Bociurkiw was één van de eersten die de rampplek bezocht, terwijl de wrakstukken nog brandend in de akkers lagen.. In het interview vertelt Bociurkiw dat sommige delen van het vliegtuig ‘HEFTIGE SPOREN VAN MITRAILLEURVUUR TONEN’…! Op de vraag of hij overblijfselen van een raket had gezien, antwoordde hij:‘neen,we hebben daarvan geen enkel teken gezien.’Het Oekraïense leger stelt geen luchtdoelraketten in het gebied te gebruiken, want de tegenstander beschikt niet over vliegtuigen.De nabije dorpelingen hadden net voor de crash duidelijk een ander toestel gezien, vlak bij het passagiersvliegtuig, toen ze omhoog keken naar de ontploffingen in de lucht.Wat deed dat toestel daar, terwijl andere maatschappijen reeds voor andere routes gekozen hadden?Wie heeft deze route aangevraagd, en wie heeft dit luchtruim open gesteld?Het MH 117 toestel had daar nooit mogen vliegen.Er was daar oorlog en dat was een concrete en bij iedereen bekende situatie.Maar,had Rusland de Krim niet ingenomen en was ze niet actief in het Oosten, had er geen boycot geweest en had de MH17 gewoon veilig haar bestemming bereikt…